No se si excito als nois...
Hola! Tinc 15 anys, i en uns mesos faig 16. Mai he tingut novio ni cap relació amb penetració. Estic una mica preocupada per que quan m'enrotllo amb els nois, em sembla que no s'exciten. No soc lletja, tothom em diu que soc preciosa i no es per fardar, perque jo sempre he tingut molts complexos, la veritat es que me liat amb molts nois, però em preocupa que no s'arribin a posar durs. Les meves amigues, sempre que es lien exciten al noi, encara que jo la veritat que no em dono molta conta... El cas es que primer de tot vull saber que fer per poder-los excitar. Segon, una vegada que jo estaba amb un noi enrollant-me vaig voler-li fer una palla però no estaba emplmat i ho vaig deixar correr... Com era la meva primera vegada que ho vaig intentar fer no sabia si era normal que no estigués empalmada... Es normal que no ho estigués? Que podria haber fer en aquell cas?
MOLTES GRÀCIAS!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicóloga de l’IESP. Gràcies per la consulta!
Abans de tot, dir-te que l'erecció no és l'únic símptoma que indica que un noi està excitat... A més, no sempre es nota si porten roba.
I ara et vaig responent:
1. Sembla que estàs més pendent de com se senten ells que TU mateixa. El millor seria que en el moment de liar-te, busquis passar-ho bé i estar a gusta amb aquella persona. No pots fer que s'exciti, ja que això depen del seu cervell ;)
2. Que no estigués erecte no significa que no li estigués agradant, ja que potser estava nerviós per estar amb tu per primer cop... Quan els nois estan nerviosos, una cosa que pot passar a nivell sexual és precíssament això: que el penis no tingui erecció o que ejaculin molt ràpid... Això no es pot controlar, i ells també han d'aprendre a calmar-se i no prendre-ho tot com un examen o prova!
Recorda que és important estimar-te a tu mateixa! Tots tenim complexos, però si aquests ens afecten a l'autoestima no és just, no creus? Diga't a tu mateixa cada dia com t'agrades! :)
Helena Galé
www.consultajove.cat
@sexsapiens