Possible embaras?
Mira, fa poc vem perdre la virginitat jo i la meva novia i el primer cop que ho vem fer li feia mal, pero no sortia sang ni res. Suposavem que no haviem petat l'himen. La segona vegada, abans de tornarho a fer ens vem animar a anar a la dutxa junts i clar estavem calents i el liquid preseminal, li va baixar per la panxa i nose ens vem cagar, pero vam pensar que no podia passar res, que era impossible, ho es? Tambe despres vem anar al llit i vem començar a fer-ho i despres de tot, no va sortir sang ni res. Pero despres quan ja tot havia passat, ella va veure que li sortia sang, ja que se li havia tacat el pantalo, total, que vem suposat que se finalment se li havia petat l'himen. Pero ara estem preocupats perque fa dos dies li havia d'haver vingut la regla, pero no li ha vingut i nose, estem molt cagats i li donem moltes voltes. Pot ser que degut a que l'himen s'ha trencat, hi hagi pogut haver un retard o algo? O que no li baixi degut a aixo? O que hi hagi hagut un possible embaras? Que fem!? Estem molt cagats, si ens podessiu ajudar... Ens farieu un favor enorme
Gracies
Anissa Ouali

Hola Pedropicapiedra!!!
En la teva consulta apareixen varies coses que m’agradaria comentar-te, així que anem per parts: L'himen no es trenca només en la primera relació sexual, es pot trencar en altres situacions, per exemple fent esport, anat en bici o muntant a cavall. Així que no sempre que es tingui la primera relació sexual vol dir que hagi de sortir sang.
En relació al dubte d'embaràs, es cert que amb el líquid preseminal hi ha risc d'embaràs ja que conté espermatozoides, per això s'ha de utilitzar el preservatiu des del principi de la relació amb penetració. La situació que descrius (el líquid preseminal va tocar la panxa) no podríem dir que hi hagi risc. El retard de la regla pot ser per molts motius, per exemple, angoixa o preocupació per aquesta situació (això pot fer que la regla es retardi varis dies), canvis en els hàbits alimentaris, estrès...
Així que intenteu estar tranquils!
Una abraçada! Anissa Ouali, @AniOuali