Regla
Hola!
Bé doncs la cosa és, tinc 14 (acabats de fer) i no m'ha baixat la ..... encara, és normal? Estic preocupada perquè TOTES les nenes de la meva classe ja la tenen des de fa temps... Estic molt preocupada:'( Me mare em diu que a ella també li va baixar tard, però no sé...
I també, tinc MOLT poc pit, crec que faig la talla més petita (75) i si hi arribo, però pit en tinc, els nens de la meva classe em diuen que estic plana, jo sé que no ho estic, però em frustra moltissim...
Ajuda!!!
Anissa Ouali

Hola Pauleta!!
Totalment normal!!! l'edat en que ha de venir la menstruació o regla varia molts d'una noia a un altre, no hi ha una edat exacte. el saber que a la mare li va venir tard, pot ser una bona referència per donar-te pistes de que a tu també et pot venir tard.
Sobre el pit, podríem repetir el mateix, el pit es desenvolupa molt diferent d'una persona a un altre, i també has de tenir en compte que tens 14 anys i el teu cos encara s'està desenvolupant, així que encara li has de donar temps perquè creixi! com tu dius tens pit i no donar-li tant de valor als comentaris del altres, ja que el més important és que tu estiguis a gust amb tu mateixa!
Una forta abraçada i espero haver-te ajudat!
Anissa Ouali, @AniOuali