estic agoviada
Hola!
mira estic agoviada perque fa uns dies vam provar amb el meu novio de fer l'amor, jo en tenia ganes i ell també però no vam aconseguir que entres.. ja saps, i ell em va dir que era normal que no passava res però jo em vaig preocupar perquè ho vam intentar tres vegades però no entrava i em vaig sentir malament. A què es degut? és greu? Em fa cosa tornar.ho a intentar per si torna a fallar... que faig?
Moltes gracies
Anissa Ouali

Hola Elisa! primer de tot no t’has d’atabalar! El que t'està passant no és gens estrany i fa uns dies ens va arribar una consulta com la teva, així que pots veure que això li pot passar a moltes altres noies, i no és res greu!
La primera vegada és un moment que fa que estiguem més nerviosos, i encara que intentem que el cap es relaxi, el cos no ho està.
Per això és important que: 1) Oblidar la frase "ho intentem fer" o "ho provem". En la sexualitat no heu de posar res a prova: heu de jugar, gaudir i passar-ho bé!
2) Abans d'anar a la penetració amb el penis, es pot jugar per exemple, amb els dits, introduir un dit seu o teu, veure com es la sensació, etc.
i 3) si el cap està donant-li voltes a preguntes, a preocupacions, o a mil i una coses excepte en estar centrat en la curiositat, en el voler descobrir, el voler gaudir, etc... El cos es tensarà, no es relaxarà i no t’excitaràs. Si el cos està tens, la musculatura vaginal també es tensa i això pot fer que no pugui haver-hi penetració.
Espero haver-te pogut ajudar! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali