URGENT!! Em puc quedar embarassada?
Hola! És molt urgent.
Em queda encara menys d'un mes per que em torni la regla, l'altre dia vaig estar amb el meu novio amb el que porto un parell de mesos.
Encara no ho em fet, pero vam estar a punt.
El cas és que es va caure una mica de semen a la meva part d'abaix (?)
Volia saber si hi ha risc d'estar embarassada, i que fer per poder-ho saber segur sense comrar cap test d'embaràs.
Moltes gràcies.
Anissa Ouali

Hola Sos1!!
Quan dius que va caure semen a la “part d’abaix”? et refereixes a que va ser a la l'entrada de la vagina? Hi havia roba pel mig (roba interior per exemple)? va haver-hi una mica de penetració? Per la teva descripció no podem saber si hi ha risc real o no, tot i que sembla que el semen va tocar la part del genitals però no l'entrada.
Tot i això, heu de saber que sempre que els genitals estiguin en contacte parlem de risc, no només d'embaràs sinó també d'infeccions, per això s'ha d'utilitzar sempre protecció.
Per saber si hi ha un embaràs o no, pots utilitzar un test d'embaràs o anar al metge de capçalera perquè faci les proves adients. Sense una prova no hi ha manera de confirmar un embaràs!
Espero haver-te ajudat amb els dubtes! un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali