3 COSES
Hola,
Ara que arriba l'estiu m'agradaria saber les diferents coses que puc fer si tinc la regla per anar a la piscina. Es veritat que se't talla? Pots patir una hemorràgia? Que passa durant els dies forts, també es talla? Et pots ficar tampó? Vull informar-me.
Sobre el tampó, no me'l se ficar, és normal i sé com es fa (He vist videos i instruccions) però no aconsegueixo distingir les parts, sembla que no hi hagi cap forat, em pots posar un dibuix o alguna cosa? Necessito ajuda...
Per últim, no sé si es una part o que és pero tinc una "cosa" (No és cap berruga) al mig d'allà dins. És normal?
M'agradaria que em contestessiu, gràcies.
Anissa Ouali

Hola Agatha Iris!!
1) La regla no és talla encara que vagis a la piscina o la platja! quan diuen que la regla es talla és un MITE (en castellà MITO = TIMO). Quan el cos entra en espai on canvia la temperatura i la pressió, com és l'aigua, pot fer que regle durant un moment no baixi i doni la sensació que s'ha taller però és una sensació no una realitat.
2) Quan vas a la piscina i tens la regla pots utilitzar un tampó sense problema. El tampó s'ha d’introduir per l'entrada vagina. Et deix l'enllaç d'una web on veuràs com són els genitals femenins i on està situada l'entrada:
També et pot ajudar agafar un petit mirall, i mirar com són els teus genitals i veure on està situada l'entrada.
3) Dius que tens una "cosa", al mig de l'entrada vaginal? a la part interior? com és aquesta "cosa"? En aquest últim punt no et podem donar una resposta exacte, l'ideal és fer una visita al ginecòleg/a per veure que ni hi hagi cap problema. Pot ser que això també estigui dificultat el introduir el tampó, per exemple.
Espero haver-te ajudat! un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali