URGEENT!! EMBARAS???
Hola, tinc 16 anys i la veritat esque porto unas dies molt preocupada, fa 8 dies que vaig mantenir relacions sexuals per primera vegada amb el meu novio, va ser molt maco, pero em va fer bastant mal, ell es va correr per tant es va apartar pero jo en aquell moment estava plorant i es va treure el condo i sense mirar si estava petat el va portar a la cuina i el va tirar (de cami a la cuina no va gotejar). Desde aleshores ho hem fet 4 vegades mes i a totes l'he comprovat i no estava petat, pero tinc molta por de que el primer ho estigues, diuen que quan esta petat es nota pero nose, avui tinc el primer retard de regla i suposu que deu ser per lo nerviosa que estic, em vaig fer el test fa 2 dies i posava negatiu pero m'estic menjant mol la olla de que em sento inflada o qualsevol cosa, de totes formes tinc mal als ovaris normal i tinc fluxe blancos y el pipi el faig groc, AJUDEUMEEEEEEE SIUSPLAU!! Els meus pares no saben ni que tinc novio!!!!
Anissa Ouali

Hola!! Ja fa uns dies de la teva consulta, i segurament ja ha vingut la menstruació.
És molt important el que has dit de comprovar sempre el preservatiu, ja que ajuda a tenir la seguretat que el mètode s'ha utilitzar correctament i no hi ha risc.
En principi sembla que en totes les relacions s'ha utilitzat el preservatiu correctament i no hi ha risc, i tot i no haver-ho comprovat en la primera, pel que dius sembla que no estava trencat.
T'has fet el test i surt negatiu, tens l’opció de repetir-ho si encara no ha vingut la regla. si és el cas, l'ideal és fer una visita al metge, tens 16 anys i segurament no hi hauria inconvenient en visitar-te tu sola. Tot i així, seria un moment important per parlar amb els pares, i al menys comentar-los que estàs sortint amb un noi, etc... ja que serà més fàcil si en algun moment tens algun problema.
Espero que estiguis bé, i només un pregunta, en la primera relació les llàgrimes eren en positiu? o pel dolor? Si és de dolor, recorda que la sexualitat no ha de fer mal, i es pot aturar en qualsevol moment. L'objectiu és passar-ho bé i disfrutar!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali