Estic feta un embolic
Hola,tinc un problema perquè em sembla que sóc bisexual el problema es que tinc 13 anys i no crec que les meves amigues em miressin igual, perquè quan parlo de un amic meu que es bisexual em miren amb cara de fàstic.Els meus companys de classe m'insulten sovint i si sapiguessin això encara seria pitjor.
A mi em van començar a agradar els nois des de fa molt i les noies des de fa dos anys. No se que fer...Si us plau ajuda
Gràcies
Anissa Ouali

Hola Mimi!
L'orientació sexual és defineix per de qui t'enamores (no només per de qui sents atracció). Enamorar-se tant d'un noi com d'una noia, no es sota cap situació res que faci fàstic, tot el contrari enamorar-se és un sentiment molt intents que tenim cap a una altre persona! A vegades pot ser una mica difícil de entendre un enamorament diferent al d'un mateix, per exemple que les amigues els hi sembli estrany, però no vol dir que no sigui enamorament.
No t’atabalis per definir la teva orientació, si sents que t'enamores tan de nois com de noies, donat temps per conèixer-te, i el temps mica en mica, t'ajudarà a definir-la.
En relació als insults, no has de perquè tolerar aquesta situació, si sents que ha et falten al respecte que reps insults, parlar amb un adult del teu centre i no toleris aquesta situació.
Gràcies per la teva consulta i una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali