Embaràs sense penetració
Hola amb el meu noi no hem tingut relacions sexuals amb penetració, ni m'ha possat la seva mà tacada amb esperma a la vagina. L'únic que ens ha passat és que els nostres genitals s'han restregat. La regla m'hauria d'haver vingut i no ho ha fet, m'agradaria saber si es possible quedar-se embarassada sense penetració.
Gracies
Anissa Ouali

Hola FallenAngel!!
quan els genitals entren en contacte sempre diem que hi ha risc, ja que no només existeix el risc d'embaràs, també d'infeccions de transmissió sexual.
Sobre el fregament dels genitals (sense roba pel mig), els risc d'embaràs pot aparèixer quan els genitals estan en contacte i el semen acaba a l'entrada vaginal. Per tant podríem dir que si hi ha risc d'embaràs encara que no hi hagi penetració, tot i què el risc és molt baix.
D'altra banda, has de tenir en compte que la regla es pot endarrerir per molts motius, per exemple per l'angoixa, estrès, preocupació, canvis en els hàbits...
Espero haver-te aclarit el dubte, i que ja hagi vingut la regla!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali