Pits!
Hola, tinc 12 anys i tinc una talla 85/90 de sostens, que estic contenta ja que es una talla normal, com la de casi totes les noies de la meva edat, i com se que em creixeran més perquè només tinc 12 anys doncs en això no em preocupo.
Però tinc un problema, les tinc en forma com de triangle, la meva mare diu que amb els anys em canviaran i seràn en forma de "pera" que diu que és una forma maca, però de moment no m'agraden gens i la meva pregunta és:
- Em canviaran amb els anys?
- Perquè tenen aquesta forma?
- Tardaran molt en canviar?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que la forma i tamany dels pits és molt diferent en totes les noies!
Mitjançant la publicitat, ens volen fer creure que només hi ha un tipus de pit maco, i això no és just!
Estic segura que els teus pits són ben macos i és una llàstima que creguis que no...
És cert que amb els anys canvien i creixen, però no se dir-te quina forma agafaran! Solen assemblar-se als de la mare i l'àvia, ja que venen determinats genèticament normalment. A més, com només tens 12 anys, et queda molt temps per créixer fins saber com seran ben bé els teus pits!
De mentres, et demanaria que els estimis tal i com són, ja que són teus :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat