Dubteeeeeeee
hola!
La meva pregunta principal és, perquè quan utilitzo una compresa veig que tinc una "pèrdua" normal i quan em poso un tampax, el lila de mínima absorció, portant-lo durant unes cinc hores no l'he "fet servir" tot, queda molt tros blanc?
Quantes hores màximes es pot portar un tampax? Si l'estona que el porto posat és el correcte, no puc fer servir tampax?
Gràcies
IESP

Hola Vílio!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a les teves preguntes:
- Pot ser perquè a la compresa es vegi molt més... Pensa que el tampó absorbeix més quantitat! No t'has d'amoinar.
- Cada noia s'ha de canviar el tampó segons la seva regla (com sigui d'abundant). El màxim que es pot portar són unes 8 hores, però hi ha noies que cada 2 hores ja l'han de canviar. Hauràs de mirar com et va millor a tu!
- No he entès l'última pregunta: pots fer servir el tampó quan vulguis durant els dies de la regla. No té conseqüències negatives si es va canviant quan toca.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat