Massa grossos
Hola, soc una noia de 16 anys
Volia demanar si hi ha alguna manera de fer petits els pits, faig una 90C i els trobo geossos. Se que estan be com estan i que tothom s'ha d'apreciar el seu cos tal com es pero m'agradaria saber si hi ha alguna possibilitat de fer-los petits i que no sigui haver de passar per una cirurgia estetica!!
Moltes gracies i petons
IESP

Hola Ari!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Com tu dius, el millor és acceptar el cos tal i com és, ja que el portarem tota la vida!
Per reduir els pits, existeix la cirurgia, però se sol fer en casos on la noia pateix molt mal a l'esquena a causa del pes dels pits.
Potser es tracta de buscar sostens més adequats per tu, i roba que et resulti més còmoda i que vagi amb el teu look! Demana consell a alguna persona de la teva familia que tingui els pits grans i que hi tinguis confiança, potser et pot ajudar a sentir-te millor :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat