CUBANA
Wm vaig emborratxar molt... i em vaig liar per primer cop, pero ell anava molt caxondo i... nose... no em vaig donar conte i vaig fer-li una cubana i li vaig xupar... vaig plorar vastant, perq marrepentia molt i a sobre quan vaig tornar al institut tots parlaven daixo i em preguntaven q si li havia fet una paja i jo deia q no... soc una guarra!! pd: casi perdo la verginitat... nose a fer si sudar o que perq com ell ho digui..
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Em sap greu, perquè NINGÚ té dret a explicar el que fem en la nostra intimitat, i sembla que aquest noi si que ho ha fet (perquè els de la classe saben que ha passat alguna cosa)
A part, l'alcohol fa que ens desinhibim molt bés i que la consciència del risc desaparegui pràcticament. Això porta a fer coses que no volem o que ni recordem... Però com t'he dit abans, hauriem de poder confiar en les persones, i aquest noi no ha estat gens respectuós.
A l'escola t'ho diran sempre que a tu et molesti. No te n'has d'empenedir ni sentir-te culpable, però sí aprendre per la propera vegada: vigilar molt amb l'alcohol i amb qui et lies. La sexualitat és per viure-la al 100% d'una manera positiva i recordar cada detall, d'acord?
Respecte a aquest noi, només et diria que s'ha de tornar a guanyar la teva confiança... De moment, l'hauria d'haver perdut totalment.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat