Tinc un problema
Hola, la meva novia em va dir que el dia 31 de desembre a la nit voldria fer-ho amb mi, ella te 15 anys i es verge i jo en tinc 17 i també ho soc, portem 3 mesos i mig. L'altre dia ens vam discutir i em va dir que no o volia fer amb mi, per ara no i ami aixó em va fotre i em fot molt perque tinc moltes ganes de fer-ho. Dona'm consells sobre com haig d'actuar i que haig de fer. Gràcies
IESP

Hola futbol sala.
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, gràcies per utilitzar el consultori per a resoldre els teus dubtes!
La situació que em planteges no és senzilla, ja que hi ha moltes emocions barrejades. Per una banda tu tens ganes de tenir relacions sexuals amb ella i el fet que ara digui que si i després digui que no et pot estar generant un sentiment d'incertesa que no deu ser gens agradable.
Però l'única cosa que et puc dir és que quan una persona diu "No", s'ha de respectar. La voluntat de decidició de les persones ha de ser respectada i quan parlem de relacions sexual (i de la primera en el vostre cas) el "No" té més poder que el "Si", vingui de tu o vingui d'ella.
L'únic consell que et podem donar és que lo bo es fa esperar, i si algun dels dos no ho veu clar, l'altre ho ha de respectar, un "no" és un "no".
Espero haver-te ajudat!
Gràcies per la confiança.
Helena Angel. @HelenaAL
HelenaALpsico
Elena Crespi
Hola futbol sala, com estàs? doncs per poder-ho fer, hauria de ser una cosa que tots dos hi estigueu d'acord, per tant, fins que no decidiu tots dos (i de bon rotllo) que sí que ho fareu... no es pot forçar res. D'aquí al 31 de desembre encara queda molt. Per tant, no sabem què passarà. Està molt bé la idea de trobar un moment on estigueu d'acord i preparar-ho una mica perquè així podeu tenir en compte moltes coses: el lloc, les mesures anticonceptives, us podeu anar tranquil·litzant l'un a l'altre... Però fins que no vulgueu tots dos, res de res. Per tant, què has de fer? valorar realment quins só els motius pels quals us enfadeu i veure si realment són seriosos o no i intentar resoldre-ho.
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat