RESPOSTA URGENT PLIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola, vull saber si es normal que cada cop que estic exitada i estic a prop de l'orgasme em donguin atacs de riure i finalment no hi arribo. Es normal???? Perque em passa?!?!?!?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Aquest riure que expliques podria ser fruit dels nervis i de la tensió del moment, no creus?
Riure no és pas dolent, ja que el sexe ha de ser divertit!
Si no arribes a l'orgasme, és perquè no acabes de deixar-te anar del tot. Potser aquests nervis fan que estiguis pendent d'altres coses (com de la cara de l'altra persona, del teu riure, de si vindrà l'orgasme o no...) i per això l'orgasme no arriba.
La propera vegada, prova de tancar els ulls i concentrar-te en el que sents, com si et fiquessis en el teu món... Recorda que el nostre cap ha d'estar en mode "sexual" per poder gaudir.
Ah! i tot és qüestió de pràctica, tu sol o en parella ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat