HOLEES BB'S!!!!
mil gracieees
mira, ara mateix tinc un cacao mental.
m'agradava un nen desde principis de maig, i el 2 de juny, ens vam declarar, pero no vam fer res.... vam estar dos setmanes en plan que ens feia vergonya veurens i tal i qual... i nose prk despres vaig pernas que no m'agradava i li vaig dir. ell em va dir "uuff, jo pensaba dirte el matex". El 18 va començar a sortir amb la meva amiga, millor amiga ( esk a la meva clase son aixi de "directes") i em vaig donar conte de que l'estimava, estava enamorada d'ell un altre cop. Ara ells han tallat, 4 dies despres, i me amiga sap que m'agrada...pero aixo no es tot!!! asobre es el meu millor amic...que hauria de fer? si li dic, no el vull perdere sapss.... i nosee.... si estiguesis en la meva situacio que faries exactament???
mil graxxieees
XoXo
IESP

Hola Anouk03!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
La veritat és que la situació que expliques és força complicada, ja que els sentiments han canviat molt bruscament!
No has pensat que potser et va agradar de nou només perquè estava amb la teva amiga? Això ens pot passar, i és ben natural... Mai agrada que se't declarin i després vagin a la teva amiga, oi?
Et diria que t'ho prenguis amb calma i deixis passar uns dies. Així podràs tenir més clar que sents: si de veritat t'agrada o senzillament ha estat un rampell! A més, si és el teu millor amic, pots estar confonent els sentiments, ja que l'amistat pot arribar a ser molt intensa...
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat