Molt URGENT
Hola! Necessito consell. L'altre dia el noi que m'agrada em va dir que li agradava i em vaig posar molt contenta, i d'aqui uns dies hem quedat per liarnos i nose que fer o si em tallare. Ja se que no podeu explicar ben be com liarse pero quins consells em doneu? I tambe em preocupava el tema de perque m'ha escollit a mi, ja que ell és el tio que està més bò del curs pero jo en canvi no sóc la tia que està més bona, però em diuen que sóc guapa i interessant. Creieu que ell no es fixa en el cos? Ajudaa siusplau
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Alguns consells:
- No vulguis que surti tot perfecte, ja que amb els nervis... és normal que et costi deixar-te anar! Quan algú ens agrada, solem estar més nerviosos que en la resta de situacions, és clar.
- No has pensat que potser ets tu qui el veu així de guapo? Quan ens atrau algú, podem arribar a veure'l més guapo/a del que és... Ja que en realitat ens agrada més la persona, no un cos! A més, segurament ell a tu et troba ben maca, de manera que no t'hauries de veure inferior ni res per l'estil!
Si et diu que li agrades, creute'l i ja està :) I gaudeix del que teniu!!!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat