JACUZZI nini
Hola!
Tinc un dubte molt gran, mira t'explico. L'altre dia estava al balcó fumant-me un porro (Ho solc fer alguns cap de setmanes) i la qüestió es que tenim una piscina i un jacuzzi comunitari i des del balcó vaig veure com el meu veí posava el seu penis dins del chorrito aquell on surt aigua i va fer com un soroll d'orgasme BRUTAL! Em va posar molt caxonda el que estava fent el meu veí i quan sen va anar vaig baixar al jacuzzi i vaig provar-ho de fer jo també amb la meva vagina. Porto 2 setmanes esperant a que hem vingui la regla i encara no m'ha vingut. Mai sem havia retrassat. Es possible que m'hagi quedat embarassada? Estic super preocupada! A sobre l'altre dia no se per quina raó vaig vomitar el colacao... En el cas de que estigui embarassada puc avortar sense que s'enteri la meva mare tenint 17 anys?
Gràcies!
IESP

Hola fastyy!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que, per com està formulat el teu dubte, no sembla pas real... Pero igualment respondré:
- Recorda que el cànnabis és una substància il.legal, i que té efectes perjudicials pel nostre cervell.
- No et pots haver quedar embarassada d'aquesta manera (a més, ningú ens garanteix que ell ejaculés en el jacuzzi.
- El retard en la regla pot deure's a un altre motiu, ja que a l'estiu això és una cosa força habitual (perquè canviem d'horaris i rutines sobretot)
- Sí, es pot avortar sense consentiment patern/matern a partir dels 16 anys.
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat