Proposta incomodant
Hola adolescents!!
Us escric perquè fa uns dies que li dono voltes a un asumpte. Sóc un noi de 15 anys i ahir un company de classe em va demanar d'anar a se casa a fer-nos palles mútuament. Jo evidentment m'hi vaig negar i ell llavors em va dir de fer-nos-en en habitacions separades. Va insistir molt i ho deia en serio, jo mhi vaig negar tota la estona. Què faig? Hauria de parlar amb ell? Per que actua així? El meu company es gay i se sent atret psr a mi? Què he de fer si és així? Des d'aquell dia no puc mirar-lo a la cara, em sento violent i incòmode...
SISPLAU AJUDEU-ME!!!
IESP

Hola Csanj!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
El cert és que entenc que estiguis incòmode, ja que tu li vas dir que no volies i ell insisteix...
No se dir-te si és gai (ja que en realitat la seva actitud no té res a veure amb la d'una persona homosexual), però està clar que ha d'aprendre a respectar més les decisions dels altres. Si tu li vas dir que no, ho ha d'entendre.
Potser sí que estaria bé que en parleu, per incòmode que es faci, ja que sinó podeu perdre la vostra amistat! Segurament ell té alguna explicació, i fins i tot unes disculpes, qui sap...
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat