Cuixes
Hola, m'agradaria preguntar sobre el greix a les cuixes. Jo tinc molt de cul i, com la meva mare, tot el greix i tot això ho poso a les cuixes. Ara tinc 13 anys i estic molt bé de pes, faig 1,52 m d'alçada i peso 44 Kg, però més endavant puc tindre problemes (com cel·lulitis i coses així) si no em cuido ara. M'agradaria saber que puc fer (d'exercici, consells, alimentació) que vagi bé per controlar aquesta zona. Gràcies.
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte en tot el cos en general és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària) i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Qualsevol esport que t'agradi està bé i t'ajudarà a treballar tot el cos en general, incloses les cuixes. Fent això estaràs en forma i mantindràs un bon pes. Tot i així, si et surt una mica de cel·lulitis no t'amoïnis, totes les dones en tenen una mica i és absolutament normal en el cos femení (té molt a veure amb el fet de ser dona i tenir més hormones femenines i, en canvi, pràcticament no té res a veure amb temes de sobrepés), així que no t'obsessionis perquè si te'n sortís una mica és del tot normal i no és cap cosa dolenta. Molts petons!!