Sexe
El meu novio i jo per primera vegada volem fer-ho, pero no n'estem segurs. Si ho fem sense .......... pasa algo?
I el semen que treu el noi on el posem?
Graciiess:* petoonss!
IESP

Hola infnitylove,
Soc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori per a resoldre els teus dubtes!
En primer lloc si no esteu segurs de tenir la primera relació sexual amb penetració ningú us obliga. Podeu començar a descobrir junts la sexualitat amb l'autoerotisme, les carícies, els petons i a través del petting, no és necessari començar per la penetració.
D'altre banda pel que fa a l'ús del preservatiu, tan amb el sexe oral com amb la penetració, us recomanem que utilitzeu el preservatiu, en el cas del sexe oral per a prevenir de les Infeccions de Transmissió Sexual (ITS), i en el cas de la penetració per a prevenir de les ITS i de l'embaràs. A més al fer-ho amb preservatiu teniu l’ avantatge que el líquid seminal del noi un cop tingui l'orgasme quedarà dins el preservatiu, i no us haureu de preocupar per si es taca la roba.
Espero haver-te ajudat! Gràcies per la confiança.
Helena Angel. @HelenaAL
HelenaALpsico