problemes varis
soc un noi de 18 anys i ja fa mes d'1 any que tinc novia amb la qual mantinc relacions. El problema és que ejaculo molt ràpid. Quan em masturba no hi ha cap problema però quan em poso el condó i l'introdueixo a dins, ja ejaculo, és immediat, no ho puc evitar. Jo m'intento relaxar i tranquilitzar-me però res. i això és un problema a l'hora de disfrutar tant ella com jo.
d'altra banda a mi tampoc em costa gens qeu se'm posi el membre erecte, quan ens liem o la toco una mica ja se'm hi posa, i després clar tot és molt ràpid.
tot això pot ser a causa de que em masturbo jo sol sovint? què puc fer per durar més?
d'altra banda la meva novia quan li estimulo el clitoris sent com passigolles i no puc estar més de 5 segons sense que no em faci parar a causa de les passigolles, a ella li agraden les passigolles que sent, però clar com que més dun cop he llegit que el principal punt de plaer femeni es al clitoris, no se si aixo és un problema ja que no li puc estimular més estona.
gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc gràcies per la teva consulta i per la confiança en nosaltres!
Pel que fa al tema que et preocupa t'hem de dir dues coses:
1) Si ejacules tan ràpid i aconsegueixes l'erecció tan fàcilment, signfica que t'agarada tant que t'excites molt amb ella! Per tant, no és res dolent, és meravellós estar amb algú que t'agrada tant!
2) Si vols masturbar-la i que ella gaudiexi, potser el millor és que ella t'ensenyi com ho fa quan està sola. Així et pot ensenyar a distingir on fa pessigolles i on fa plaer...!
Però...com pots fer per aguantar més? No es tracta d'aguantar més es tracta de controlar el moment de l'ejaculació. I això no sempre és senzill, primer de tot si en les altres pràctiques, masturbació sexe oral, etc... controles l'ejaculació, el que has d'aconseguir és traslladar el que fas en els altres jocs, a la penetració. O a cas la penetració és quelcom més important que la resta de jocs sexuals? Si entens que la penetració és més important, aleshores sempre sentiràs més pressió, sempre tindràs més por a "fallar" i sempre tindràs la sensació de descontrol. Per tant el segon pas serà, entendre la penetració com un joc més, no el més important.
Si aconsegueixes això ja només et faltarà detectar el punt de no retorn i això ho pots aconseguir tu sol, quan et masturbis fes-ho de forma molt lenta, poc a poc i centrant-te en les sensacions. Just abans d'arribar a l'orgasme detectaràs un punt, aquell punt que si el passes ejacules i si frenes abans no ejacules. Un cop detectat aquest punt quan sentis que estàs a punt d'ejacular en la penetració, podràs parar.
Gràcies per utilitzar el consultori, segurament a teva consulta ajudarà a molts altres nois que es troben en situacions semblants a la teva.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat