Ell Mencanta*-* pero te novia
Hola!
fa unes setmanes vaig coneixer a un noi, es guapisim i sempre hem fa riure, te novia nomes desde fa 2 setmanes.
Ell hem diu que estic bona (guapa de cara i de cos tambe) que soc divertida i tal.... Només porten 2 setmanes no vull posarmeentre aquella relacio, pero esque mencata massa no paro de pensar en ell dia i nit, crec que la vol deixar perque no esta contenta amb la relacio que te amb ella.
Una cosa ho tinc clar no començare a tirarli la caña fins que pasin una o dues setmanes es clar...
Com puc enamorarlo? vull dir disimuladament...
gracies!!! petons!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Per enamorar a la persona que ens agrada hi ha dues idees bàsiques: no fingir ser una altre persona i mostrar les teves millors "plomes". Molta gent per agradar a la persona a qui vol conquistar intenta fingir ser una cosa que no és i això és el pitjor que podem fer ja que el millor és que ens valorin per com som en realitat.
D'altra banda, és normal que quan volem agradar a algú mostrem les nostres millors plomes, que exagerem els nostres punts forts i les nostres millors característiques.
Per tant, sigues tu mateixa i ja ens explicaràs com acaba la història!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat