No crec que el pugui conèixer mai
Hola, farà ja quasi 2 anys que m'agrada un noi i la majoria de gent diu que és un amor platònic, ja que no ens coneixem. O sigui, jo el conec perquè va sortir per la tele i ens hem vist 3 vegades i ens hem fet fotos i tot. Però no tinc el valor de demanar-li ni el whatts ni res, perquè em fa por i crec que no li agradaré o que em pendrà per burra. La segona vegada que el vaig veure, me'n vaig enterar de que marxava. Llavors encara era pitjor perquè ja ni era aquí.
O sigui que m'he hagut d'esperar 7 mesos. No sé si aquest estiu tornarà, què he de fer?
Segueixo amb la il·lusió de conèixe-re'l. Moltes gràcies.
Anissa Ouali

Hola Pua's! Acabo de respondre una consulta teva on parlaves de oblidar-ho! et refereixes al mateix noi?
Sembla que per un costat el vols oblidar, però per l'altre tens esperances de poder conèixer aquest noi. No et podem dir si pot sorgir alguna cosa amb ell o no, i si hauries de parlar amb ell. És cert que sempre diem, que per obtenir un resultat diferent em de fer les coses diferents, però això només és decisió teva.
Però si que voldria que et plantegis una qüestió: vols conèixer aquest noi i veure si entre vosaltres pot passar alguna cosa, però si ell sempre està fora i sembla que només ve en moments puntuals, com ho faries, primer de tot per quedar, parlar, veure ‘us... i valorar si realment t’agrada? Només per whatts?
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali