No se que fer:(
Hola tinc 15 anyos i porto amb el meu xicot mes d'1 any i portem temps amb moltes ganes de fer-ho però no trobavem el moment.
Avui hem quedat i he anat a casa seva. Els dos teniem moltes ganes, hem estat una bona estona escalfant l'assumpte, però a l'hora de fer-ho el seu membre no entrava. M'he intentat relaxar però quan ho tornavem a provar seguia sense entrar.
Pot ser que sigui precipitat perque només ho hem intentat una vegada. Però no vull que per a la propera em torni a passar.
Gràcies!
Anissa Ouali

Hola Elenaa12!! El que t'està passant no és gens estrany! La primera vegada és un moment que fa que estiguem més nerviosos, i encara que intentem que el cap es relaxi, el cos no ho està.
Per això és important que: 1) Oblidar la frase "ho intentem fer" o "ho provem". En la sexualitat no heu de posar res a prova: heu de jugar, gaudir i passar-ho bé!
2) Abans d'anar a la penetració amb el penis, es pot jugar per exemple, amb els dits, introduir un dit seu o teu, veure com es la sensació, etc.
i 3) si el cap està donant-li voltes a preguntes, a preocupacions, o a mil i una coses excepte en estar centrat en la curiositat, en el voler descobrir, el voler gaudir, etc... El cos es tensarà, no es relaxarà i no t’excitaràs. Si el cos està tens, la musculatura vaginal també es tensa i això pot fer que no pugui haver-hi penetració.
Espero haver-te pogut ajudar! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali