Encara sentu algu pel meu ex!!
Hola tic 13 anys i us vull comentar el meu problema. Fa com 4 o 5 mesos que o vaig deixar amb el meu ex i portavem 2 anys i o vam deixar perque anavem amb instituts diferents, ara encara sento coses per ell i crec que ell per mi tambe. Fa un 3 dies k hem va obrir pel whatsapp i hem va preguntar que si tornaria a sortir amb ell i li vaig dir que no o sabia i k m'ho hauria de pensar. Jo vull tornar amb ell perque ara parlem i som amics com si no hages passat res i li vull dir tot el que sento per ell pero esk ns com.
Espero k hem podeu ajudar i molts petons adolecents.
Anissa Ouali

Hola Judit08!!
Si no t'he entès malament, sembla que ho vau deixar per anar a instituts diferents, i potser la distància, els horaris diferents, etc... va fer que no poguéssiu seguir amb la relació. Potser desprès d'un temps heu vist que seguiu sentint l'un per l'altre i potser ha arribat el moment de parlar i veure que voleu fer.
Primer agafat un moment per tu (amb paper i boli), fes una llista d'aquelles coses que voldries dir-li. un cop les tinguis, hauràs de prendre la decisió de parlar-ho amb ell. No podem dir que així tot surti bé, hi haureu de tenir en compte que va fer que la relació s’acabés i que fareu de diferent a partir d'ara. Això si! sempre que els dos vulgueu tornar!
Espero haver-te pogut ajudar! una abraçada! Anissa Ouali, @AniOuali