sexe anal
Hola,
mireu fa un temps que jo i la meva xicota estem pensant en tenir relacions anals... pero no acavu destar del tot convençut... mes que res em fa por fer-li mal... si em puguessiu donar alguns consells de que haig de tenir en compte... us ho agrairia
Gracies!
Anissa Ouali

Hola Animimus!!! El sexe anal no hauria de fer mal i pot ser molt plaent si es fa bé, però hi ha unes coses importants a tenir en compte:
Estar d’acord i no feu res que no vulgueu fer. Ja que si es fa per compromís o per pressió, deixa de ser divertit i plaent.
La comunicació entre vosaltres, anar a poc a poc i amb delicadesa, utilitzar lubricant apte per aquestes zones i escollir molt bé el moment.
L'anus no té una lubricació natural com sí la té la vagina, de manera que és molt important utilitzar-ho (de base aquosa). Es pot utilitzar tot el lubricant que calgui, ja que l’important és que el penis entri amb la màxima facilitat possible i sense que us faci mal.
És recomanable que primer s’introdueixi alguna cosa més petita que un penis, com per exemple un dit o bé una joguina per sexe anal. Tot per acostumar a l’anus a aquella sensació, sinó sol reaccionar tancant-se i no es podria introduir res, l’esfínter anal és un dels músculs més forts que tenim.
Una bona higiene és també fonamental. I el preservatiu sempre s’ha de fer servir, ja que tot i no haver risc d’embaràs, si que es poden contraure infeccions de transmissió sexual (ITS).
Esperem haver-te pogut ajudar i resolt els dubtes!
Anissa Ouali, @AniOuali