Es normal aixo que em passa?
Hola, vull saber si es normal que cada cop que estic exitada i estic aprop de l'orgasme em donguin atacs de riure i finalment no hi arribi. Es normal? Perque em passa?
Anissa Ouali

Hola Noiia :3!! El riure és molt saludable, però a vegades pot jugar males passades. A vegades el riure també apareix en moments difícils, per exemple, quan estem nerviosos, preocupats, tristos... i no és gens estrany.
L'orgasme és un moment on les sensacions són molt intenses i el cap demana deixar-se anar, però a vegades pot ser complicat o difícil, i per "protegir-nos" del deixar-se anar (podríem dir-li descontrol), el cap envia alguna estratègia, per exemple el riure!
Amb això no vull dir que això et passi a tu, per aquest motiu, et voldria fer algunes preguntes: hi ha masturbació individual? si és que si, quan estàs tu sola, també venen atacs de riure abans de l'orgasme? Només et passa quan tens relacions sexuals amb un altre persona? si és que si, creus que et deixes anar, excitar i gaudir quan estàs amb un altre persona? Si respons que si, fixa't si quan estàs amb l'altre, estàs una mica nerviosa, angoixa o preocupada en el moment d'arribar a l'orgasme.
El riure no és negatiu, i pot ser un bon ingredient en una relació sexual! No deixis de riure!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali