Ginecòleg
Hola, sóc una noia i tinc 16 anys. Fa uns dies vaig anar al ginecòleg i em van fer una citología. Avui m'han trucat del ginecòleg i m'han dit que ja tenen el resultat de les proves però que la doctora vol veure'm i fer-me unes altres proves, que no és res important però que vol visitar-me.
Estic bastant cagada perquè teòricament si tot està bé només m'haurien de donar els resultats i ja està no? He estat miran per internet i surt que amb aquesta proba poden detectar-te càncer al coll de l'úter i em fa molta por, a més de que a vegades he mantingut relaccions sexuals sense protecció.
M'agradaria saber si pot ser que no sigui res o si. Tampoc li he dit a la meva mare que han trucat perquè prefereixo anar-hi sola i que em fassin la prova sense que hi estigui.
Anissa Ouali

Hola Anònima!! Sentim arribar tard, i segurament ja has fet la visita amb la ginecòloga! com ha anat?
Quan es fa la citologia, i volen fer una visita per fer alguna altre prova pot ser per molts motius, i no vol dir que sigui res molt greu, i/o per descartar que realment tot estigui bé.
Mirar per internet no ajuda, ja que per tenir un resultat clar en aquestes situacions és indispensable parlar amb el metge i que ens expliqui el nostre cas!
Espero ens diguis com estàs! una forta abraçada!!
Pd: vas anar sola? encara que faci molta cosa, pensa que la mare és un suport important quan estem "cagats" i ens pot ajudar a estar més tranquils!
Anissa Ouali, @AniOuali