Corrreguda
Hola soc un noi de 15 anys, sempre cuan em masturbo em surt el semen en gotetes, normalment als nois al masturbarse es corren i surt disparat, es normal que a mi em surti així? Penso que a lo millor jo tinc menys plaer.
IESP

Hola Laggazo!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Pensa que el semen no surt com en les pel.lícules pornogràfiques, ja que en aquestes l'ejaculació està molt trucada amb semen de mentida i amb aparells que disparen el líquid.
Potser, si fa poc que ejacules, el semen encara no surt amb la mateixa intensitat que més endavant. Però que surti menys quantitat de semen o en gotes, no vol dir que tinguis menys plaer! Això dependrà de com et toquis, del dia, del que pensis... D'acord?
Si vols quedar-te més tranquil, una altra opció és anar al metge per consultar-ho!
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat