vull fer-ho!
Hola! Sóc una noia verge de 16 anys. Últimament tinc moltes ganes de fer sexe. Jo sempre havia dit que volia que la primera vegada fos especial, amb algú que estimis i quan estiguis preparada. Però últimament tinc moltes ganes de saber el que és, però no tinc aquesta "persona especial" amb qui fer-ho. Ho he parlat amb un noi que vam tenir algo, amb qui tinc moltissima confiança, i m'agradaria fer-ho amb ell (i ell amb mi), tot i no ser la persona que estimo. Hauria d'esperar, o no perdo res en provar, si em sento preparada? Moltes gràcies!!
Anissa Ouali

Hola Mzdc1363!
És totalment normal que a la curiositat i les ganes vagin apareixent, sobretot en aquesta etapa on hi ha molts canvis i on les hormones estan revolucionades.
Segurament aquesta ganes i voler saber el que és, et facin pensar que ja et sents preparada, però una cosa, tu mateixa dius que t’agradaria que fos amb algú que estimis i que en aquell moment vegis que estàs preparada i tinguis ganes de que sigui amb aquella persona.
Amb aquest amic deus tenir molta confiança però tu mateixa dius que no l’estimis, per això mateix t’estàs contradient entre allò que voldries i la pressa per fer-ho. Perquè tanta pressa? Per edat?...
T’has llegit el llibre: el Diari Vermell de la Carlota? La teva pregunta m’ha recordat molt a una part d’aquet llibre, el llibre tracta de descriure, d’una forma natural i sana, el món de la sexualitat des del punt de vista d’una adolescent a través del diari que escriu. Per aquest motiu t’animo a que t’ho llegeixis.
Un petonàs!
Anissa Ouali, @AniOuali