Recla no sisplau
Hola, tinc un problema. D'aqui 2 semanes vvaig a unes colonies que en els meus pares els hi han costat una pasta i cada tada hi ha piscina i jo segurament tindre la regla. Hi ha alguna manera perque se t avansi una semana. Sisplau ajudeume
Anonim plis
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
No, la regla no es pot manipular, ja que seguiex el seu propi cicle (l'única forma és amb les pastilles anticonceptives, però això ho ha de recomanar un metge i prendre-les durant un temps per poder modificar els dies.
Una opció és fer servir el tampó, que permet poder-se banyar sense risc de tacar el banyador. Si es canvia cada cert temps (depen de la quantitat de regla que tingui la noia), és una manera molt còmoda i neta d'estar amb la regla.
Si el que et procupa és el mal, parla-ho amb els teus pares: segurament et poden facilitar medicaments antiinflamatoris que t'ajudin a no estar tan malament!
Que vagin bé les colònies! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat