preservatiu trencat URGENT!!!!
Hola a tots,
L'altre dia ho vam fer per primera vegada amb la meva novia, i vam decidir fer-ho amb condó, però al final ens vam adonar de que s'havia trencat.
Què podem fer? Hi ha risc de que estigui embarassada?
Estic molt nerviós tenim 16 anys.
Gràcies per l'atenció.
IESP

Hola auricularsblancs!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Em sap greu, però no podem respondre les consultes tan ràpid com ens agradaria.
Ara ja han passat uns dies des que es va trencar el condó. La solució era anar a buscar la pastilla de l'endemà, a una farmàcia (s'ha de pagar entre 15-20 euros) o al metge d'urgència (aquí és gratuïta).
Aquesta pastilla està pensada precíssament per situacions com la que descrius, ja que és una emergència.Espero que ella la prengués i que tot hagi quedat en un ensurt.
Vau fer bé d'ultilitzar el condó! El proper cop assegureu-vos que:
- no estigui caducat
- es trobi en bon estat
- l'obriu correctament (amb els dits, no la boca)
- el poseu bé al penis, fent que quedi un espai buit a la zona del gland (és on acabarà el semen)
Una abraçada!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat