No arribo al orgasme!!
Hola, estic una mica preocupada perque el meu novio i jo practicem el sexa i mai arribo... tampoc amb dits ni oral. jo estic deseperada perque s'empenya molt en que arribi i mai pasa...
cap consell per arribar al orgasme?
IESP

Hola Yuno!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Et dic algunes coses a tenir en compte (algunes són les mateixes que vaig dir en una consulta semblant a la teva):
1. El més habitual és que les noies sentin plaer amb l'estimulació del clítoris, no de la vagina, de manera que la penetració pot resultar poc plaentera, sobretot si la noia no està molt excitada (per això, "fer dits" pot ser molt poc estimulant...)
2. El clítoris es troba a la zona externa dels genitals, a la part superior d'on s'uneixen els llavis i està cobert per un caputxó. També té una part interna molt gran, que no veiem, i que rodeja la vagina. La seva única funció és donar plaer!
3. Una bona manera de conéixer el teu cos, és amb la masturbació! Si t'hi fixes, molts nois ho fan i en parlen, i com a conseqüència coneixen millor els seus genitals i la seva sexualitat... Les noies també tenim dret a fer-ho i a gaudir, de manera que per què no intentar-ho?
4. A l'hora de tenir relacions, és molt important com estigui el nostre CERVELL. Si pensem en el que ens angoixa enlloc de centrar-nos en el sexe, és moooolt difícil gaudir (estem com desconnectats). Que estiguis enamorada d'ell no és suficient, ja que cal que estiguis cómoda, que en parleu i spobretot que ningú es prengui el sexe com un examen: és per passar-ho bé!
5. L'orgasme és una resposta involuntària, no la podem provocar de manera mecànica. És el resultat de l'excitació, de la congestió dels genitals i d'estar pendent de les sensacions... Si mentre ell fa sexe oral tu penses en "he d'arribar a l'orgasme, he d'arribar", encara serà més difícil!