crec que s-......
Tinc 17 anys. L'altre dia, mentre em registrava en aquesta pagina, em vaig donar compte que a l'apartat de sexe no sabia si escullir sexe femeni o sexe masculi. Llavors vaig sentir que estava a l'entremig, ni em sento noi ni em sento noia... temps després de rumiar-ho molt he sentit que tenia la necesitat de posar-me noi de noia.
No em sento ni una ni un, realment no se que sooooooooc esque vull saber-ho me'stic tornan boi ni boig ni boja perque apa ya ta un latre problema pfpfpfp.
Petoooons per l'Adrià un amic que sempre m'ajuda amb tooot(aquest si que es un noi jeje)
PD: He posat que soc noi perque em deia que havia de triar algo, i m'he sentiti molt malament al triar aixo ja que no em sento reeeeeeeeees.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Pel que expliques, sembla que tens una dificultat en definir la teva Identitat de Gènere, que implica dir si un és noi o noia. (la identitat sexual és si tenim cos/genitals femení o masculí).
Generalment, quan som ben petits, ja podem discriminar el nostre gènere i definir-nos com a nen/nena. Però també és cert que és complicat ficar a tota la societat en dues categories, ja que som molt diferents i amb gustos ben variats, oi? Hi ha persones que senzillament no volen ni senten que s'hagin de decantar per cap gènere, i aquest podria ser el teu cas.
La qüestió és com TU ho vius: si t'és igual perquè ja et sents bé, no hi ha cap problema! Si en canvi et fa patir i et genera malestar, et diria que ho parlis amb els teus pares per a que puguin ajudar-te. En aquests casos, quan parlem de la felicitat personal de cada un, sovint el millor és acudir a un professional (un psicòleg, per exemple) que pugui ajudar a ordenar tot el que la persona sent. No vol dir que estigui malalt ni res d'això, senzillament que necessita que algú extern l'ajudi a entendre què sent :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat