Tinc el penis massa gran
Hola soc un nen de 13 any i em sembla que tinc el penis massa grans sense estar empinat em mesura 15 centimetres! quan s'emmpine.... 30!!!!!
La tinc massa gran?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
aquesta mesura és molt poc freqüent en homes adults, així que en un nen de 13 anys és força improvable. A més, que el penis dobli la seva mesura en erecció si medeix 15 cm, tampoc és habitual. Per aquests motius, aquesta pregunta sembla falsa del tot.
Però per si de cas a algú li pot servir, a mode d'informació, diré que tenir el penis de 30cm és un problema en tots els sentits, ja que a l'hora de tenir relacions sexuals amb una altra persona pot fer molt mal. En el cas que sigui una noia, amb la penetració vaginal no hi ha molt plaer, i el penis tan gran pot xocar contra el coll de l'úter, provocant dolro. Això fa que moltes noies acabin per no voler tenir relacions amb aquesta persona perquè no saben què fer...
A les botigues eròtiques hi ha uns aparelles que funcionen com a "tope": es col.loquen a la base del penis i evita introduir-lo tot durant la penetració, precíssament per a que no faci mal.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat