Heterosexual, homosexual o bisexual?
Hola, bon dia.
Soc un noi de 17 anys i tinc una sèrie de dubtes sobre la meva sexualitat.
En primer lloc, a l'hora de fer-me una palla, m'excita tant els homestant com les dones. amb els dos puc arribar a l'orgasme. A més a més, no he tingut mai sexe , per tant, no puc saber quin dels dos m'excita més.
en segon lloc, quan vaig pel carrer, em fixo tant en els nois com amb les noies, i tinc fantasies sexuals amb ambdos sexes també. però més amb els homes.
jo tinc dubtes si sóc homosexual, ja que els homes m'exciten. si soc bisexual, ja que m'exciten els dos sexes. o si soc heterosexual, pero l'adolescencia em porta a provar coses noves.
necessito ajuda!!! gràcies.
IESP

Hola Moneda12!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que a la teva edat és molt difícil definir-se i posar-se en una casella, i mai si encara no has estat amb cap persona, no creus?
És natural que volguem definir la nostra orientació, però a vegades cal temps i experiències. Pel que sembla, tu gaudeixes de les fantasies tranquil.lament, i deixes volar la teva imaginació sense tabús, i això és fantàstic!
Només et puc dir que, amb el temps, veuràs qui realment t'agrada i amb qui vols estar (al lli o de parella), i llavors tindràs la resposta. No et pressionis, ja que és un procés :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat