No se com dirli pero vull dirli
Aquest dijous dia 18 de Junys s'acaba l'insti i ve l'estiu, m'agradaria dir-li al nen que magrada que magrada, pero sense enrollarme nomes dirli que l'estimo i marxar corrents. magradaria que em donguesiu idees de com puc anar alla i dirli adeu i que l'estimo. Com el puc separar del seu grup d'amics perque no puc anar alla devant de tothom i dirli si pot venir perque tothom ja sabra el que li dire. Soc vergonyosa i ja se que no servira de res dirli perque em rechazara pero es que es un pes que em vull treure de sobre abans de l'estiu. No som ni amics, tan sols coneguts (per ell) pero ho vull intentar.
PD: Ja se que algu va fer una consulta semblant pero es que no estic a la mateixa situació que aquella noia.
Moltes gràciesss
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Em sap greu, perquè el dia 18 de Juny ja va passar... Rebem moltes consultes i no les podem respondre tan ràpid com voldríem.
No se què vas fer, però espero que agafessis valor i li diguessis. és normal que faci vergonya, però adona't que en realitat estem parlant d'AMOR! I no hi ha res de dolent en estimar a algú, oi?
Si encara no li has dit, tens l'opció d'aporfitar alguna festa major del poble (moltes són ara a l'estiu) si saps que hi anirà. De totes maneres, si us coneixeu poc, no creus que el pots espantar una mica si et declares de cop? Per què no intentes conéixer-lo més? Així ell també tindrà l'oportunitat de saber com ets i potser el sentiment acaba sent mutu :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat