Orgasmes
Tinc un problema, porto un any i mig amb el meu novio i em sembla que no he arribat mai a cap orgasme amb ell.. no entenc el perquè, perquè jo l'estimo i estic enamorada d'ell... estic molt preucupada, i no se que fer... necessito consell i ajuda, (m'agradaria que no sortis publicat al diari, es personal.. gràcies)
Moltes gràcies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, et diré algunes coses a tenir en compte:
1. El més habitual i normal és sentir plaer amb l'estimulació del clítoris, no de la vagina, de manera que la penetració pot resultar poc plaentera, sobretot si la noia no està molt excitada.
2. El clítoris es troba a la zona externa dels genitals, a la part superior d'on s'uneixen els llavis i està cobert per un caputxó. També té una part interna molt gran, que no veiem, i que rodeja la vagina. La seva única funció és donar plaer!
3. Una bona manera de conéixer el teu cos, és amb la masturbació! Si t'hi fixes, molts nois ho fan i en parlen, i com a conseqüència coneixen millor els seus genitals i la seva sexualitat... Les noies també tenim dret a fer-ho i a gaudir, de manera que per què no intentar-ho?
4. A l'hora de tenir relacions, és molt important com estigui el nostre CERVELL. Si pensem en el que ens angoixa enlloc de centrar-nos en el sexe, és moooolt difícil gaudir (estem com desconnectats). Que estiguis enamorada d'ell no és suficient, ja que cal que estiguis cómoda, que en parleu i spobretot que ningú es prengui el sexe com un examen: és per passar-ho bé! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat