Sexe oral amb brackets?
Hola,
d'aqui unes setmanes em posaran brackets i m'agradaría saber si el sexe oral és perillós. Tinc novia des de fa dos anys i tenim relacions sexuals de manera regular.
El dentista em va recomenar no tenir sexe oral en els 2 anys que dura el tractament. 2 ANYS! Va dir que podía ser perillós perque els brackets es poden enganxar amb certa facilitat, i crec que es cert perque a un amic meu li va passar algo semblant i li van haver de fer una "prepucioplastia" o algo així. I bueno, altra gent diu que no es nota res, que no fa mal que no hi ha cap perill i clar, la situació em te una mica confosa. A més el meu dentista m'ha oferit la possibilitat de fer servir un altre tractament (bastant més car) però que em puc treure en qualsevol moment i no m'afectaría per a res a la hora de tenir relacions sexuals.
A dir veritat no se que fer, alguna recomanació?
IESP

Hola Chicaenapuros!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
La veritat és que portar brackets no és tan perillós com diu el teu dentista!
Senzillament s'ha d'anar amb compte i ja està... Igual passa amb els petons. No et preocupis perquè no hi ha cap perill a l'hora de tenir sexe.
El que sí pot passar és que et facin mal, que et surtin llagues o que estiguis incòmoda, però és el que té portar brackets... T'hauràs d'acostumar a la nova sensació fins que te'ls trenguin, i després tornar a la normalitat :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat