K faig?
La meva parella i yo estavem amb ganes de fer-ho,però resulta que el preservatiu com que relliscaba no era possible entrar el meu òrgan sexual.Ella hem va dir de fer-ho sense protecció però hem vaig negar perquè tinc por de deixar-la embarassada o agafar jo el SIDA.Qué faig?els dos volem fer-ho.
Anissa Ouali

Hola Kanjr!
Amb el preservatiu es poden mantenir relacions sexuals sense cap problema, i no rellisca! tot el contrari, com ve lubricat ajuda a la penetració.
Potser que els nervis, l'angoixa i la pressa juguin males passades i facin que la relació sexual no vagi com ens agradaria, per exemple, tenir massa pressa per la penetració, fer-ho massa ràpid... Per aquest motiu us recomanem que aneu a poc a poc amb la penetració, que sigui mica en mica, intenteu buscar una postura còmode pels dos, i aneu veient que el preservatiu no és un problema, tot al contrari, ajuda a protegir de l'embaràs i les infeccions!
Espero haver-te pogut ajudar!
Anissa Ouali, @AniOuali