Ja no se que fer
Hola, tinc 15 anys. Porto com 2 anys enamorada del meu millor amic i clar ell no sap res. El problema es que fa com 3 setmanes va començar a sortir amb una de les meves millors amigues. La meva amiga ja sap que m'agrada pero a ella també li agrada aixi que no hi pot fer res. Jo no em vui enfadar amb la meva amiga, i no ho he fet, pero no se que com oblidar-me d'ell, ho he intentat tot però cada cop que el vec, que em parla, etc. es com si es pares el mon al meu voltant. Per una part me'n alegro per la meva amiga pero per l'altre no puc soportar que estiguin junts. Que faig?
Anissa Ouali

Hola Anonimus,
L'enamorament a vegades pot fer-nos sentir moltes coses, i la situació que tens no és fàcil, esta la teva amiga però a l'hora el noi que tan t'agrada... per això és important esbrinar que t’ajudaria més en aquests moments. Distreure’t és un pas important, intenta fer coses per passar-ho bé, estar amb les amigues... segurament estaràs pensant com faig això si una d’aquestes amigues esta amb el noi, i ell pot venir o aparèixer en qualsevol moment.
Doncs bé, aquí ve la part més difícil, potser t’aniria molt bé estar un temps sense veure aquest noi, fer la teva, conèixer altres persones etc.. però per fer-ho hauràs de parlar amb la teva amiga, explicar-li com et sents amb aquesta situació i possiblement demanar-li temps, o si quedeu vosaltres dues que ell no vingui. Busca el que tu més necessitis en aquests moments (no veure’l, no saber d’ell, distreure’t...) i fes-ho! Però recorda que ella és amiga teva i si necessites parlar-ho amb ella, no et tallis, ja que ella ja sap el que has sents per aquest noi.
Espero haver-te pogut ajudar! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali