PROBLEMA GRAN
[Voldria ser anònima, siusplau]
A mi m'agraden els nois i no en tinc cap dubte, peró diguem que em posa molt més veure els pits d'una noia... És normal o sóc bisexual?
P.D: Sóc noia.
Anissa Ouali

Hola 18 anyets!! Per què puguis llegar la resposta, haig de validar-la i per tant serà visible, però pensa que com utilitzes un nom d’usuari qualsevol, fa que sigui anònim.
Respecta a la teva consulta dir-te que cal diferenciar que hi ha persones, parts del cos, escenes, pel•lícules… que ens poden excitar (siguin homes i/o dones, nois i/o noies) i d’altra banda, persones amb qui ens veiem tenint una relació. Pel que tu dius, sembla que si et planteges una relació de parella, t'imagines un noi... però poden haver-hi parts del cos d’una noia que t’exciten i t’agraden. Això potser vol dir que l’excitació la pots sentir per algú del sexe contrari o del mateix sexe. És molt normal en un moment com el que estàs vivint ara tu, on el nostre potencial d'excitació és immens i som fàcilment excitables.
També et diré que el temps et dirà a tu si tens una orientació o una altra...
Espero haver-te pogut ajudar!
Anissa Ouali, @AniOuali