Urgent!!!!
Ahir ho vaig fer amb el novio, ell diu que el preservatiu no es va trencar, però quan vam acabar em va començçar a fer molt de mal la part baixa, per alli els ovaris, i encara em seguix fent mal, de que potser? ajuda siusplau!
Anissa Ouali

Hola Maria Jesus!
Per assegurar-se que el preservatiu no s'ha trencat, és pot fer un petit nus o omplir-lo amb una mica d'aigua i veure si sobre surt una mica de líquid. Si és així, vol dir que s'ha trencat i s'ha de recórrer al mètodes d'urgència (pastilla del dia desprès) i fer les revisions adequades amb el metge de capçalera per les Infeccions de transmissió sexual.
Respecte al dolor, no està relacionat amb el fet que és trenques el preservatiu o no. Aquest dolor pot ser degut a que durant la penetració, aquesta és molt profunda, és toques la paret del coll de l’úter (situat al fons de la vagina) i per la seva sensibilitat por ser dolorós. També has de tenir en compte que la vagina esta rodejada de musculatura i aquesta si no esta relaxada o es fan moviments bruscs pot causar certes molèsties o fins i tot dolor. Per aquest motius és important anar mica en mica, jugar, excitar... sense pressa per gaudir del moment.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali