si o no (bby)
jo i el meu amic i company de classe fa un tems que parlem per whats o face . molts dies em diu que si vull follar amb ell . quan parlo amb ell em sento exitada pero hi ha un parell de problemes .
No se si de veritat li agrado ja que no em parlat de aixo en persona ??
despres es el ex de la meva millor amiga , no se li auria de comentar ??
Els dos tenim 14 anys es una bona edad per tenir relacions ??
no me liat amb ningu com es fa ??
gracies per atendrem tinc vastants dubtes
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Et vaig responent:
1. Doncs una bona idea seria parlar-ho en persona, ja que per whatsapp es poden dir moltes coses i confondre's també!
2. Potser sí que seria el millor, ja que si ella ho sap per altres persones es pot sentir traida, no creus? La sinceritat és molt important en l'amistat!
3. No hi ha una edat exacte, però per tenir relacions sexuals és necessari sentir-se preparat. Si tu et veus massa jove, vol dir que encara no és el moment. No cal córrer, ja que hi ha moooolt temps per poder tenir relacions, oi? A més, que algú et proposi tenir sexe no vol dir que hagis de dir que sí.
4. Si encara no t'hi has liat, està clar que encara no es moment per tenir relaciosn, ja que s'ha d'anar pas per pas :)
Liar-se és qüestió de pràctica, ja que ningú neix sabent fer petons... Cada persona els fa diferent i té les seves preferències, i tu trobaràs la teva!
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat