M'asturbacio masculina
Hola, m'agraderia preguntar una cosa, soc una noia i tinc 15 anys, tinc relacions sexuals amb el meu novio, domes em fet sexe pero ara em demana de probar sexe oral y em fa cosa fer-ho malament ja que mai ho he fet, em podrieu dir algun consell per fer-ho be? Lo mateix amb les palles
IESP

Hola Je!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que ningú neix ensenyat, i que per tant necessitaràs pràctica! Com tot és nou, és normal que tinguis dubtes i que pensis que ho faràs malament, però amb el temps perdràs aquesta sensació.
- Masturbació: es tracta de pujar i baixar la pell del penis d'una manera suau, però constant
- Sexe oral: es tracta d'estimular el penis amb la boca i la llengua, sense mossegar bruscament.
El millor és que li preguntis, i no voler anar d'experta perquè es notaria! De la mateixa manera, si vol que ell et faci alguna cosa, també ho pots demanar recorda! ;)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat