Sang al masturbar-me
Hola,
M'agradaria mantenir anonimat en aquesta pregunta. Sóc un noi i ultimament quan em masturbo s'em fan ferides al penis i em surt sang a la part del glande i em pica i alhora em fa mal. A què es degut això? Em masturbo massa fort? Hauria d'utilitzar lubricant? Com ho puc evitar?
Gràcies
IESP

Hola A13!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Per a que puguis llegir la resposta, hem de fer visible la pregunta, però només es veu el teu alias o nick, no el teu nom.
La veritat és que la masturbació no hauria de se dolorosa ni generar ferides. Podria ser que ho estiguis fent d'una manera molt brusca, com tu dius, per tant hauries de suavitzar el moviment.
Utilitzar un lubricant de base aquosa tampoc és mala idea, ja que facilita el fregament i fa que el contacte no sigui tan directe.
De totes maneres, et diria que visitis el metge per a que faci una exploració. Podria ser que la pell del penis no et baixi suficient, i d'aquí a que surti sang i faci mal. És important tenir la certesa que tot estar bé, i un metge et pot ajudar, d'acord?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat