liar-se amb un amic
Hola! El que em passa és que desde que era petita que conec un noi perquè estiueja al mateix lloc que jo. Estem en el mateix grup d'amics però mai havíem parlat massa. Aquestes últimes vacances ens hem tornat a veure i no se perquè però hem parlat moltíssim i ens hem fet super amics, tant, que la gent fins i tot feia broma dient que feiem bona parella. Quan van acabar les vacances i me'n vaig tornar a la meva ciutat de sempre ell em va confesar que jo li agradava i jo no vaig poder evitar començar a pensar en ell de manera diferent. Tinc por de que la pròxima vegada que ens veiem ell es vulgui liar amb mi i a mi no m'importaria però crec que me'n penediria, perquè fins que ell no em va dir els seus sentiments jo sempre l'havia considerat un amic.
No se que fer :/
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
T'has fixat que et preocupa una cosa que encara no ha passat?
Pensa que tu decideixes amb qui et lies i amb qui no, i estàs parlant d'una cosa que va passar l'estiu passat... Tens dret a repensar-t'ho, no? Per tant, si no t'hi vols liar, no cal que ho facis.
Quan ens liem amb algú, ha de ser perquè ens ve de gust i aquella persona ens agrada, no per compromís o pena, o perquè no sabem com dir que no... Seria injust per l'altre, ja que si ha estat sincer amb els seus sentiments, es mereix que nosaltres també ho siguem, oi?
Quan us torneu a veure ja t'adonaràs del que sents, i llavors ja deciciràs si t'hi vols liar o vols que només sigueu amics :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat