SÓC RETRESSADA SEXUAL?
Totes les noies de la meva classe ja s'han fet un petó a la boca amb nois, però jo no! Tinc 13 anys i no sé si sóc una retrassada sexual o què! Tinc novio però em fa molt "corte" dir-li! Què faig? Ajuda siusplau!
IESP

Hola Tinageca25!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Si t'hi fixes, al consultori hi ha molts dubtes semblants al teu... No hi ha res de dolent ni extrany en no haver-se fet cap petó amb 13 anys! Cada persona troba el seu moment, i tu encara no has trobat com i amb qui...
Dius que tens novio, i si no us heu fet cap petó, entenc que és perquè a ell també li fa vergonya. veus com no ets l'única? :) Perquè implica mostrar part de la nostra intimitat, mostrar com som a algú... i això no és sempre fàcil, per com maco que sigui.
Per tant, et diré que no et pressionis tu mateixa, deixa't temps i segur que un dia apareixerà el moment i serà fantàstic perquè l'hauràs escollit tu!!
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat
tinageca25
gracieees!!!