Fer l'amor amb el meu novio
Hola, doncs que fa temps que vull fer-ho amb el meu xicot, tenim condons i ho hem provat una vegada, però a mi em fa mal, fins hi tot quan em posa els dits despres del coit
Ajuda adolescents.cat, algún truc per dilatar-lo?
Gràcies!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Per a que la musculatura de la vagina estigui relaxada, és necessari que la noia estigui ben excitada, ja que forma part de la resposta sexual femenina! Intentar penetrar una vagina si la noia no està "calenta", és com intentar penetrar amb un penis que no està erecte (no es podria, oi?)
Per això cal tenir en compte que:
- Moltes noies necessiten primer fer-se petons, tocar per tot el cos... per poder començar a excitar-se.
- També és important tenir confiança amb l'altra persona i no sentir que estem enmig d'un examen. El sexe és per gaudir!
- Recordem que l'òrgan més erogen de les noies és el CLÍTORIS, que es troba a la zoa externa dels genitals on s'uneixen els llavis i cobert per un caputxó. És molt sensible, i tocar-lo pot donar molt plaer... Fent que la resta del cos es relaxi (com la vagina!).
Si amb tot això veus que et segueix fent mal, et recomano que vagis al metge per tal que faci una exploració i comprovi que està tot bé, d'acord? :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat